رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این مدافع پرتغالی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل بارسا، تعمدا روی دست مسی لگد کرد و به همین دلیل با انتقادات زیادی مواجه شد.

 
 
Jose Mourinho - Real Madrid
 
- ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، از په په، مدافع تیمش، در مقابل انتقادهای چند روز اخیر دفاع کرد.
این مدافع پرتغالی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل بارسا، تعمدا روی دست مسی لگد کرد و به همین دلیل با انتقادات زیادی مواجه شد.
او بعدا اعلام کرد اصلا دراین حرکت عمدی نداشته و مورینیو نیز به حمایت از او پرداخت.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر په په می گفت این کار را تعمدا انجام داده، واقعا ناراحت می شدم. اما او به من گفت عمدی در کاری نبوده و من حرفش را باور کردم. اگر کسی فکر می کند او دروغگوست، بگوید. اجازه بدهید این قضیه بیش از این کش پیدا نکند."
آقای خاص سپس به اظهارات نژادپرستانه بوسکتس علیه مارسلو در دیدار فصل گذشته رئال- بارسا اشاره کرد و گفت:" من ندیدم کسی در مورد صحبت های نژادپرستانه بازیکن حریف صحبت کند و بگوید او این کار را انجام نداد. همه حتی یوفا هم این مسئله را تایید کرد. اما اکنون که په په می گوید عمدی در کارش نداشته، کسی باور نمی کند."
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:45 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید